Lockigt hår.

http://www.bartcop.com/shakira-record.jpg

Undra vem jag kan ha fått mina lockar från?
Jo pappa, han hade visst afro när han var liten!
Och jag har precis lika lockigt hår som Shakira!
 Som på bilden!


När jag var liten hade jag ganska rakt hår..
Sen börja mina första lockar komma.
Jag hade lockigt hår i några år sen blev det jätte långt och raaaakt!
Iaf sen orkade jag inte med mitt långa hår så jag klippte mitt hår och dt var rakt som faan!
Det blev lååååångt igen jag klippte mig för det blev jobbigt igen då blev det lockigt, men mer vågigt!
Sen permamenta jag håret för mer än ett dryg år sen och jag kunde verkligen inte leva med det här lockiga, fula tjocka afro håret, dagen efter när jag skulle dusha märkte jag att jag hade vågigt hår.
Jag sa till frisören att tunna håret också medans jag var där men gissa vad idioten gjorde?
han klippte mitt hår! jag börja gråta det blev kort men inte så jätte.
Han klippte topparna å så..
Några månader så börja jag märka att mitt hår blev bara lockigare och lockigare tillslut blev det till afro och slitet som fan!
Och nu ångrar jag mig att jag klippte mig, till kort hår sen permamenta håret.
Många tyckr det är snyggt med slitet hår jag kan inte leva med det!
Önska jag hade mitt fina långa raka hår kvar :(
Men många säger att jag passar i lockigt hår och jag måste kunna sluta platta håret för jag måste börja ta hand om håret, jag har börjat använda hår inpackning nu i några månader men måste verkliget sluta platta det!
Jag kan verkligen inte gå ut i mitt lockiga hår!
Några tips för någon som har verkligen slitet, uttårkande & tjockt hår ?
snälla hjälp några bra stylingsprodukter?
Behöver inte vara billigt priser bryr jag mig inte om!
Och inga svar kolla hos frisören för det har jag redan gjort -.-'
OBS KAN KMA STAVFEL I TEXTEN, FÖRLÅÅÅT!
Mycket tacksam för ditt svar kunde skrivit bättre men om ni frågar något skriv en kommentar så svarar jag och varför jag skrev så dåligt är för att jag måste hinna med The sex and the city!

Nu måste jag kila iväg puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha det bra du med..o ja dina lockar va fina. evm kan du vara då? kommer du ifrån?

2009-02-05 @ 20:15:43
URL: http://bettyw.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha en bra kväll!=)

2009-02-05 @ 20:24:37
URL: http://dld.blogg.se/
Postat av: frida

svar: åh tack! :) jag håller på att fixa in en header, så jag är inte riktigt klar med bloggen en. din blogg var ju hur fin som helst föresten! :) det ska jag göra, sköt om dig med :)

2009-02-05 @ 20:39:54
URL: http://bommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0