Dröm rummet blir sann

Hejhej :)
Förlåt att jag har varit seg på att blogga men orkar inte längre.
Ska kolla på lite kläder och så.
Längtar som faan till barnbidraget!
Haha ge mig!
Jaja har tänkt på att köpa en ny system kamera för jag delar en med pappa & hur ofta vill man det?
http://www.smartson.se/uploadedImages/Articles/Smartson_Test/Canon-EOS350D-liggande.jpg

Vet ni en sak?
En jätte god nyhet :)
Vi ska bygga om huset fast huset inte är gammalt, jag är äldre än huset! (ucsh nu känner jag mig gammal när jag säger så!)
Jag ska få designa mitt egna rum!

Jätte glad och jag har bestämmt en del saker jag ska ha i rummet:

-Hästens Säng
-Lcd/Plasma tv i vitt!
-Egna Designade prylar.
-Och allt annat.

Hur rummet ska vara:

1.
Det ska vara största rummet! (eftersom jag är så stökig!)
2.
Jag ska ha ett eget badrum och ett rum för min egna garderob :)
I badrummet ska jag ha min egna första jaccuzi! :)
Och i garderoben ska jag ha som i The sex & the city the movie stilen ( Garderoben som Mr.Big gav henne )
Eller så kanske så ska det kanske vara en Walk in garderob i ungefär i den här stilen:
http://www.organizingla.com/photos/uncategorized/2007/06/22/young_hollywood_closet.jpg

Love it!

Skriver mer och kanske lägger in en bild på min ritning.
Jag älskar er, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

(Me´en fin ton) DU ÄR BORTSKÄMMD! :)

2009-02-05 @ 20:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0